Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: Shadowed
Data: 2018-01-26 09:30:53
Mačiau, ten iš tikrųjų "parketiniai" kai kurie. Principe man tiktų ir
atjungiamas 4x4, nes gyvenam ne miške ir ne laukuose, bet šiaip, ar grybaut,
ar į kaimą pas senelius (o ten tai būna traktoriais išmaltas molynas), ar
prie ežero - čia visai pravers ir tas 4x4.

"none"  parašė naujienų news:p4ejjf$v5k$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, Lexusas 4x4 bus tik benzininis hibridinis. Mažiukas IS gali būti
ir dyzelis, bet ne 4x4.
Dar ar tikrai reikia 4x4? Nes gyvenat kažkur miškuose? Jei tikrai reikia
4x4, tada reikia žiūrėti pas ką jis geras, kad prošvaistė būtų didelė.
Matei naujų automobilių 4x4 testus (kai rinko metų automobilį) - pusė jų
neįveikia elementarių "rolikų".