Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-01-25 14:15:50
Ne, nu geriau aisku, kai lenktyninkas uz savus vaziuoja, tada visi tikru
sportininku laiko. Nu kol koks fntt, ar kriminalistai nepristabdo... :)
Jei rimciau, kol Antanas neturejo normaliai remeju pinigu - Vanagas
Dakare is lietuviu rode geriausia rezultata. O kodel gavo? Nes Dakaras
pasidare idomus masems. Del Vanago parodyto rezo, kai pamate jog galima
ten draskytis su pusetina technika. Galu gale del to, kad jis luzusia
ranka tese lenktynes - cia is vis PR'as ejo nerealus, jiems net daryt
nieko nereikejo, per zinias mlia daktarus i studija atsitysdavo
pakalbint 'ar taip is vis imanoma, ar nesimuliuoja, is kur tiek
uzsispyrimo'.
Beje, auksciausia ever lietuviu pasiekima greicio ruoze - 4 vieta, nuo
pirmos atsilikus 40 sekundziu (pralose Al-Attiyah, Terranovai ir De
Villersui, uz nugaros keliu minuciu intervale Petranselis, Ten Brinke,
Souza) - irgi Vanago. Man tai pakankamai ispudingas rezultatas. Ne
maziau, nei Antano 12 overall siemet.