Tema: Re: nervina
Autorius: MRT
Data: 2018-01-18 19:54:12
> Šitoje vietoje visgi balsuociau ne tiek uz baudos dydi, kiek uz
> neisvengiamuma.

toleruojamiems - maziau demesio (simbolinis)
atsitiktiniams - standartinis demesys
netoleruotiniems - didziausias demesys

bet taip, reikia atsizvelgti ir i statistika.
greiti virsyti = kas diena, daug ir pastoviai,
per raudona pralekt = pasitaiko karta per menesi (auto).

> Kaip isivaizduoju tai galetu veikti sferinio vakumo salygomis:
>
> Ok, "tolerancija" paliekame, jos dydis tebunie kad ir tie 5 km/h.
> Toliau registruojant automobili prie jo pririsame banko saskaita ir
> mobilu telefono numeri. Pravaziavai pro radara +6, va tau ir minus
> vienas euras nuo saskaitos ir zinute. Ta pacia minute. Prisiparkavai kur
> negalima ir minus 20 euru, dar nespejus grizti prie automobilio. Idealiu
> atveju prisijungus prie VMI puslapio matytum ir pazeidimo nuotraukas.

noretusi proporcingumo.. neprilakstysi prie kiekvieno pazeidimo..
jei 70% resursu skirt gaudyt važinejantiems A juostose, neliks laiko ..
Bet maziau demesio smulkiems pazeidimams nereiskia, kad niekad negaudys.
Per raudona esu ejes >1000 kartu, bet dar nebuvau pagautas ar nutrenktas
Profilaktiskai tokius irgi gaudo - gali tekt susimoket.
KET supratimu tai tikrai pazeidimas, dzin kad gatve tuscia, bet
baudos dydis sako, kad pazeidimas mazesnis nei girto pasivazinejimas.

> Nuo tam tikro pazeidimo rimtumo (pavyzdziui virsijimas daugiau nei 30
> km/h), prasome nurodyti valdytoja. Nurodzius - baudos balai ir bauda
> vairuotojui. Nenurodoma - bauda dvigubinama ir baudos balai konkreciai
> transporto priemonei. Surinkus atitinkama balu kieki transporto
> priemonei, su ja elgiamasi kaip su nekontroliuojamu gyvunu - konfiskuojama.

Liuks, juk ne uz smulkmenas. Rimtiems pazeidimams, rimtos ir bausmes.
Dabar yra "chuliganiskiems"/"girtumui", bet gaudymo resursai nukreipiami
i "greiti", nes lengva - nupirkai technikos, o pazeideju
nuo minimaliai iki gausiai paspaudzianciu netruksta.

> Tik vat tokiai ar panasiai tvarkai musu baziniai teises principai
> nepritaikyti....

Gaila.

PS. kolega per metus du kartus nusifotkino, sake abu kartus
susimokejo puse minimalios.. nekamantinejau, bet po velniu,
antra karta juk turejo bent jau "nuolaidos" nesuteikt.