Tema: Re: Civil. draudimo ir auto reg. adresai
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-12-21 15:35:50
gresia, kad draudimas pareikalaus padengti dalį žalos, jei tokia bus.
Čia kažkaip šiemet labai pradėjo akcentuoti. Pats ką tik tokią situaciją
praėjau. Apsidraudžiau prieš savaitę gal, ir sužinojau, kad brokerio
bazėje esu įrašytas, kaip registruotas kažkokiam Ukmergės raj. Zelvų
kaimas ar kažkas tokio. Brokeriui sakau, bl iš kur ištraukei, niekad
gyvenime ten nebuvau. Tai sako, nu tai ką bičas, jei keičiam į Vilnių,
tai ir kainos kitos. Tai visa laimė, kad Ergo, kuris ir buvo pigiausias
civilinio variantas, adreso pakeitimas kainos neįtakojo. O pvz. Lietuvos
draudimo pasiūlymas, kuris iki tol buvo vos 5€ už ergo brangesni,
šoktelėjo iki debesų. Tai va tokios tokelės.