Tema: Re: rusiskos Nokian
Autorius: <ddd@ddd.lt>
Data: 2017-12-21 10:35:27
turiu 2 komplektus nokian,
laike normaliai tik kai lieka 4-5mm nueina kiausiniais,
labai nemegsta jei paliekama masina ilgesniam laikui su nuleistu ratu

"alm"  parašė naujienų news:p1fqc7$eht$1@trimpas.omnitel.net...

2017.12.21 06:38, markoh rašė:
> Turejau skandinaviskas Hakkapelitas 4, kuriomis buvau patenkintas,
> Kas ka gero/ blogo gali pasakyti apie Rusijoje gaminamas Nokian ziemines?
> Konkreciai Hakka R modeli. ar nebus slidzios ant ledo?

Turėtų rusiškų Hakkapeliitta W sutvirtinti šonai ar kas, praktiškai
kasmet ratlankius tiesint reikėjo, kai užkniso skardinius užpirkau su
jom naudoti, tų mažiau gaila.

Su jokiom kitom turėtom padangom ratlankių tiesint nėra reikėję. Kita
vertus kitos padangos kartais sugesdavo, o šitos ne, suvažinėjau.