Tema: Re: Lidl langu skystis -65C
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-21 03:47:33
Žmonės kažkada bagažinėj atsarginius akumus vežiodavos, nešiodavo
magnetofonus namo ir rakindavo vairus su pagaliu... Kažkaip man Svyto
istorijos kaip tik atrodo įkvepiančios, kad yra kas lemputes be serviso
moka pasikeist.

Šiaip prie linksmų istorijų :) Šią vasarą stovėjau prie vokiško
McDonald'o, su radiatorium rankose. Lopiau užspausdamas vamzdelį su
replėm ir papildomai skylę su superglue užtepliojau. Žarnas kad užmaut
išeitu tepiau su lubrikantu.. tokiu kur prie kasos maksimoj rast galima :)

Sužinojau, kad superglue puikiai tinka užšpakliuot užpresuotam
vamzdžiui, kad galima žvyro gabalą pagaut į radiatoriaus galą, kad
vokiškoj fūrų degalinėj net superglue neįmanoma gaut, kad pas mane
radiatorių galima išimt nieko neardant ir nelendant po apačia. Taip pat,
kad vokiečiai visai žmoniškai priėmė situaciją, nesiūlė policijos
iškviest, tik paprašė, kad nusipirkčiau mėsainį, nes formaliai aikštelė
tik klientams :) Nuvažiavau dar apie 700km, tada radau naują radiatorių
už 75€

Dar po mėnesio sužinojau, kad antifrizas puikiai išplovė tepalą iš
ventiliatoriaus guolio, ir kad šito jau nebūčiau pakelėj susitvarkęs,
bet kartu išsimatavau, kad su gabaritais, išjungus visus patogumus galiu
200+km nuvažiuot :)

Po visko įsimečiau kelis papildomus įrankius į bagažinę.