Tema: Re: paburkit
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-19 10:18:59
Nu is mano patirties, mestrai tokia nacija, norint kokybisko darbo
 reikia stovet salia ir ziuret.
Net dileriniuose servisuose, ir
 net europos salyse. Man vieninteliai meistrai kuriems dar neturiu
 nusiskundimu tai ispanu servisu darbuotojai. Beje, dazniausiai
 tautieciai, lenkai ten dirba. Kitur tai 50/50, pvz krasta auto
 man nepriverze servise sailen bloku. Pamirso taip, aiskinu kad
 ratas kliba po ju remonto, jie aiskina tipo ko as noriu su tokia
 sena masina. Suverze poto, bet as i toki servisa
 nebegryzau.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----