Tema: Re: myright.lt - dyzelgeitas, kas nors registravotes?
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-12-18 14:43:29
Aciu uz rupesti, as su savo prioritetais jau kaip nors :) O gryztant
prie dilerio - jei man tiko jo kaina, kai rida buvo tarkim 60kkm - koks
skirtumas, kad as prisukau dar 160 ir dabar turiu 220? Kol visi
apsilankymai apsiriboja TA kas 20kkm - man tinka. Savaime suprantama,
tai negalioja, jei nupirkai 'leda' turguj su 180 ant skaitliuko ir
bagazinej radai paskutinio TA lipduka su 700kkm - tada gal jau px ir
dileris, ir aptarnavimai ir pats karutis.