Tema: Re: sutruko galinis stiklas
Autorius: vvvirgis
Data: 2017-12-16 15:07:52
Blogas kontaktas tarp stiklo šildymo gnybto ir laido fiškės.Tada ta vieta
labai įkaista. Esant žemai oro temperatūrai, stiklo temperatūrinis skirtumas
pasiekia tokią ribą, kai jis paprasčiausiai sprogsta.

--
"Arunas D" <arasd13@freemail.lt> parašė naujienų
pranešime:p134q6$r5k$1@trimpas.omnitel.net...