Tema: Re: -400k? No, +1000k
Autorius: MRT
Data: 2017-12-15 23:11:05
> perekupo pasaka apie tai, kad ja nupirko is Klaipedos visa pazaliavusia nuo
> stovejimo ir strigusiu EGR bei uzsikisusiais purkstukais - sunkiai atitinka
> rida. O kad sitas motoras vaziuotu virs milijono...

bet iki "menamos korekcijos" 2012 m. ant jo spidometro buvo 609kkm..
tavo teiginys irgi pasaka.. 609kkm per pirmus penkis metus prisuko,
tada dar per penkis metus prisuko iki 685kkm (t.y. vos +76kkm)
ir tada atsuko -400kkm .. man didesnis klausimas kur jos TA
nuo 2014 iki 2017 .. tipo EGR uzsikimso ir 3+ metus samanojosi?..