Tema: Re: OT: benamis green card lottery
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-25 23:59:33
Pinigai yra didziausia smulkmena gyvenime, ju turi, aisku pakakti,
 bent minimaliems.poreikiams, bet gyvenimo komforta suteikia ne
 jie. Man asmeniskai pvz svedija nepatinka. Jei kada vaziuosiu kur
 gyvent, tai tik i slovakija- kalnai, sausas oras, grazios
 merginos, neispuke zmones, normalios kainos nekilnojamam turtui.
 Prie pensija, kur netoli slidziu trasos ir turesiu pensijai ramu
 bizniuka.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----