Tema:
Autorius: Ignas
Data: 2017-11-24 11:47:34
vakar cia:
http://www.maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=578543;6064842;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=578633,6064812&z=2000&lrs=vector,hybrid_overlay,vector_2_5d,stops,zebra
vos bedos neapturejau is pirmos i antra ilindus, kad priekaba
priparkuota aplenkt, o pasirodo pora masinu prieky sunkvezimis antra
vaziavo, kuris iskart aplenkes priekaba dar antroj juostoj piso per
stabdzius ir, speju, bande parkuotis iskart uz priekabos, kad ja
prisikabint. su salyga kad man ilindus i antra juosta visi atstumai tarp
auto buvo pamazeje, tai tas sunkvezimio manevras keleta riebiu zodziu
isprovokavo, kitiem kolonos vadeliotojam irgi turejo but linksma...