Tema: Re: A6 c7 2.0FSI nuo 2012
Autorius: GazasDugnas
Data: 2017-11-22 13:39:47
dziaugiuosi , kad vis dar vyrauja tokie stereotipai, kad is usa visos yra
skende , degusios ir sudauzytos iki xlamo.
kai perki sau dazniausia perkama su apgadinimais kuriuos reiktu ir siaps
pasikeisti  ty priekis su sveikas radijatoriais ir nesovusiais airbagais.

va tokie xlamai man puikiai tarnauja 4metus iki 200K km..
https://www.iaai.com/Vehicle?itemID=26395029&RowNumber=16&loadRecent=True

"Invertuota panda"  wrote in message

On 11/22/17 10:21, GazasDugnas wrote:
> argumentuok,kuo sena europa su 300K rida geriau uz sueuropinta amerika su
> iki 100K km rida su prabangesniu salonu?
> siap idomu, nor mano paisrinkimo nekeicia laimingas vaizneju amerikonais.
> faroa pakeistos, skydeliais kilometrai.

Ce turbut klausimas kiek kitoks: kuom nudevetas kibiras geriau uz i
xlama sudauzyta degusi paskenduoli?