Tema: Re: Volvo uzvedimo spynele
Autorius: Slavikas
Data: 2017-11-20 09:56:38
Čia Volvo plačiai žinoma liga, teko su tuom susidurti labai maloniomis
sąlygomis - žiemą, naktį, prie -15.
Sprendimo variantai du:
1. Perkama kita spynelė ir perrenkama mechaninė dalis. Viskas bus ok iki
kito išdilimo.
2. Pašalinamas vairo užraktas esamoje spynelėje - ramu visais atvejais.

Aš pasirinkau antrąjį variantą, TA nė karto neprikibo dėl to.