Tema: Re: viesuju pirkimu specifikacija kokiam nors web'ui?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-11-15 09:29:36
neissipagiriojai? kokia bl savo kontora. jei uzsiimciau webu, neklausciau
tokiu dalyku... isejo vienoje priziurimoje kontoroje zmogus, kuris pirkimus
organizuodavo, ir nera kam tiesiog, nes kiti rabarbarai situose reikaluose.
o kas laimes, man totaliai px ir nx. visiskai neidomu, as ten hardwara
priziuriu o ne web reikalus:)

"eSSas"  wrote in message news:ougpns$bqa$1@trimpas.omnitel.net...

"[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote:
> nene, biudzetines nedideles istaigeles.
> ai, tuose paciuose viesuosiuose prisirinkau kitu imoniu specifikaciju,
> sudursiu kazka is keleto. vienzo, nebereikia - nesukit galvos:) kaip
> ziuriu,
> tai vieni is kitu copina kaip turi buti ir niekas per daug nsuka galvos:D

Stai ta virtuve, iliustruojanti milijardus istaskomu mokesciu moketoju
pinigu. Nors turetu sutaupyti.

Bent jau suformuluok ne tik kainos, bet ir naudos kriterijus. Bus lengviau
savo kontora i laimetojus prastumti.

Mlia uzsmaugtau tokius biudzetnikus meslinom sakem

S.