Tema: Re: U?pisot st?mt ant kodeko.
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-06 18:47:27
Fig zn, man dabartinis bmw labai smirda, nors viskas lyg ir
 tvarkoje. Gal comon reilas kazkaip kitaip kura degina, labiau ar
 karsciau sudegina... nors del kuro sistemos sudetingumo (uzkniso
 siurblius bake keitineti), dabar vazineju lietuvos degalinej
 pirktu kuru, ko anksciau nedarydavau...Bingo!, reiks kada nuvaryt
 zmona (jai vizos nereikia) i baltarusija kuro uzpilt, ir palygint
 poto kvapa.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----