Tema: Re: Opel astra h
Autorius: kef
Data: 2017-11-02 09:54:44
Mopedas ne mano. 1.7 ziuret ar stabiliai dirba ant tusciu, ar nera
savaiminio "pagazavimo". Jei yra - siurblio slegio reguliavimo voztuvas uz
~>=100 (pigiau tik kinietiskos padjobkes). Ziuret ar nepucia per tepalo
kamsti, gali buti aptrupejusios purkstuku tarpines. Cia tokios dvi zinomos
standartines 1.7 bedos.

"andzeja"  wrote in message news:otei3f$hqr$1@trimpas.omnitel.net...

Gali buti, kad klystu del isuzu. Siaip nusiskunsimi daug
negirdeti del sio variklio.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/