Tema: Re: Auto pardavimas lizingu: kokie minusai?
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-15 23:36:18
pries pasirasyma lizingas siuncia i savo "partneriu" servisa
patikros-defektacijos pazymai.
esu lizingu pardaves eile, gudrucius siusciau santykiaut-ciulpt tam servisui
ir lizingui kartu.
o ir siaip, nesamone net teoriniu lygiu

"Kurmis"  parašė naujienų news:os0eat$17v$1@trimpas.omnitel.net...

pvz vaziuokle subelsta, tepalu nekeitimas pagal intervalus, o tiesiog
drozimas. pagal dabartinius istatymus, berods pusemetu turi atsakyti kaip uz
gera? per  tiek laiko zinau kas 50k km suvynioja. tad vien tepalu ir filtru
nekeisk ir va tau "sugedo".
p.s. viena ausim girdejau kad jau yra gudruciu kurie taip dulkina pardavejus
ir nebutinai lizingu pirktoms auto.
Kurmis