Tema: Re: IP TV vs SAT TV
Autorius: GS
Data: 2017-10-15 14:40:29
Nebūtinai taip yra. IPTV gali eit 1:1 kaip satelitas. Priklauso nuo
paslaugų tiekėjo ir jo politikos. Jei tiekėjas orientuotas į tai, kad
susijungt visus įmanomus abonentus, turinčius internetą per bile kurią
technologiją, tada gal ir taip - viskas perkoduota siekiant minimalių
srautų. Bet būna ir kitaip.