Tema: Re: Aliuminio sandarinimas
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-14 14:31:10
Jeigu ten yra guma tarp detaliu, tai mest lauk.
Panashiai kaip su tais automobiliu radiatoriais, kurie neremontuojami, kur tarp aliumo ir plastiko ispausta perforuota gumine tarpine. Nuo karscio ir amzhiaus sukieteja, sutrukineja ir nieks ten nebesiremontuoja. Cia kalbu apie ta konstrukcija, kur kiekvienas vamzdelis ispaustas i guma.
Nebent.... pilt radiatoriu "daktaro" i ta chiainika, kuri laika gal pades :)