Tema: Re: Re:Q: parkingas prie LSMU
Autorius: Seniunas
Data: 2017-10-08 23:10:38
Yra mokamos aikštelės Tvirtovės al gale netoli IKI parduotuvės, iki Klinikų 5min pėstute. Dar viena yra Eivenių g. prie pat klinikų kur su šlagbaumu pakeliamu, bet į šitą dažnai ilga eilė įvažiuoti.
Gali prie Topolio IKI nemokamai palikt ir truliku vieną stotelę pavažiuot :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/