Tema: Re: posukis i veidrodi
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-07 15:43:56
nu tai pradedi nuo gamintojo atstovu, kad suzinoti kaip uzsakyti tuos
veidrodzius. kalbant apie ekskliuzyvus is amerikes, tai reikia klausti pas
tokio pacio likimo brolius, kurie bando svajone pigiau susikonstruoti.
tikrai maciau visokiu sprendimu su sviesom ir posukiais, taip kad jei
snargliuosi, tai vieno kurpaliaus nebus pas visus. finale man nesiziuri tie
sprendimai. na bet cia tik mano veizolu isvada.
Kurmis