Tema: Re: Eismo pasikeitimas URmo ziede
Autorius: shmikis
Data: 2009-07-30 18:16:44
na tu problemu taip vaziuojant, kuo toliau tuo daugiau prades matytis :) taigi dviem postais auksciau parasyta aiskiai - pasikeite vaziavimo tvarka sitam ziede - i barsausko dabar isvaziuojama is visu triju ziedo juostu. i riomerio isvaziavimui atitinkamai lieka tik trecia juosta, t.y. statmenai kitu judejimo krypciai. todel ir sakau, kad banzai.

prisipazink tu bandei i mane vakar ivaziuoti? buvai su kepure su ziguliu ir su anukais? :)