Tema: Re: situacija
Autorius: Korke
Data: 2009-07-30 11:31:59
kazkaip cia ziuriu nusvaigai nuo situacijos kur klausta, niekas nesigincija,
kad jei as vaziuoju jau pagrindiniu, sugedau, sustojau ir man inpisa is
paskos atvaziaves tuo paciu keliu, kad as busiu kaltas.
Kalba apie loxucius, kur iskisa vos ne 2/3 auto ilgio i pagrindinio kelio
vaziuojama dali ir tipo "praleidineja" tada, o ka daryt vaziuojanciam
pagrindiniu, jei kelias tas sakykim p viena juosta kiekviena kryptimi, auto
vaziuoja kas 15m karavanu leistinu greiciu, t.y. pries mane yra n masinu kas
15-20m priekyje, priespriesineje juostoje tas pats, ir dabar taip pries mane
varo koks universalas ir busikas, t.y. kas yra priekyje jo _po desine_ tuo
labiau as tikrai is vairuotojo vietos nematau, matau tik kas po kaire
priekyje jo, o nes matosi grazus traukinukas judanciu. Ir cia staigiai tas
priesais vaziuojantis daro "briedzio testo manevra" (islekdamas i
priespriesine) , kad apvaziuoti toki "uzgesusi loxa", taigi tik tada tas
zioplys patenka i mano matomumo lauka (ir sitas dalykas tikrai mano manymu
nepatenka i "IS ANKSTO numatomos kliuties savoka" pries kuria KET ipareigoja
mane sugebet sustot). As irgi pirmu refleksu noriu daryti toki pati manevra,
kad ji apvaziuoti instinktyviai, bet gi priespriesineje yra jau auto ir as
negaliu to padaryti kaip pasiseke vaziavusiam pries mane, puolu stabdyti,
bet jau buna velu ir BAC. Tai ka blet as kaltas norit pasakyt ? Nes itariu
kazkas tokio ir turejo buti, cia ne tai, kad pagrindiniu keliu vaziavo
vienisas auto ir inpiso i islindusi loxuti.
O ikisimas puses korpuso i pagrindini, tai nera "uzgesau jau pagrindiniame"