Tema: Re: VW Phaeton +/-
Autorius: Galingas.lt chip tuning
Data: 2009-04-12 17:27:19
Phaeton modelis pacio VW neoficialiai pripazintas "klaida", kaip pvz.
Mercedes-Benz 190.
Rasti daliu - sunkiau, benzininiai varikliai - kiekvienam pagal kisene ir
mokejima optimaliai leisti pinigus, taciau kuo toliau tuo reciau matosi
tokiu "edrunu" :)
Dyzelinis 3.0 TDI V6 - puse velnio variklis. 5.0TDI silpnos turbinos ir
dideles sanaudos (salyginai).
As rinkciausi A8 arba 7-er BMW, jei jau reiketus zvelgti i analogiska klase.

BR