Tema: Re: PZDC.. Olandu ziedas.. Zenklas
Autorius: Doxlas
Data: 2009-03-03 17:05:01
Taip, patvirtinu, priesh kiekviena ishvazhiavima zhenklai yra :-) ir jie
rodo kad eismo juostu - 3, o kelio zhenklinimas rodo kad 2 :-). Tada
vazhiuojantis pirma eile nusprendzhia kad jis vazhiuoja jau virtualiaja
antraja (kuri per viduri tarp krashtines kaires - 3 ir krashtines deshines -
1), o ish antros eiles galima ir ishsukt ish zhiedo, ir vazhiuot zhiedu
toliau...
Kaip ir reikejo tiketis, 16:25 zhiede - avarija...