Tema: Re: Naudotu daliu prekyba Vilniuje. Kap manote?
Autorius: zigmas
Data: 2009-03-03 10:51:34
Nu kaip imones atstovybe kitame mieste, taciau neardom automobiliu vietoje,
tik priimam uzsakymus ir atvezame dalys pagal sutarta kaina. Kaina jei tinka
tai tinka, nematau problemu. Kas liecia daliu grazinima, tai jeigu detale
nekokybiska priimam be problemu atgal, taciau buna kuriozu atnesa zmogus
atgal detale atgal sako man jos nereikia, klausima kodel, sako radau pigiau,
tai sakom mums ir nereikia.