Tema: Re: Nebeliko nė vieno antikrizin
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-02-27 19:55:06
pasižiūrėjus į mano niką nieko kito ir neverta tikėtis gi, nū
gerai, kad ne visi newus skaito :P

O jei rimtai - paskutiniai antikriziniai kyviai buvo visi tokie, kuriuos, jei ką, ramiai būčiau pasiėmęs sau - pasivėžint iki geresnių laikų. Bet su sąlyga, kad asmeninės mašinos nereikia ir, tikiuosi nereikės - džiuginu tautą :)

--
'(oo)'