Tema: Re: priekaba valčiai
Autorius: android
Data: 2017-08-16 13:34:23
gavau komenta druzbano, katras cion uzeit, sake, neturi laiko:

o rėmas kiek?
Al-Ko važiuokles gamina gatavas
ratukai kateriui atremti ~20eur kiekvienas
apšvietimas turi būti povandeninis
ir elektra pilnai sandari nes su priekaba važiuoja į vandenį
ratlankis skarbinis man atsimenu kainavo 128litai
14colių
2vnt jau 256litų
su padangom jau 500litų
~150eur
čia verslo nišos ieškote?
gal norite jachtas-valtis (mirror dinghy) gaminti?
detalės iki 1000eur
anglai gatavas parduota po 3000eur/svarų
metinė licenzija 250svarų ir licenzija atskiram korpusui dar 66eur artai svarai
~100val darbo
pelnas apie 30proc jei darbas ~10eur/val