Tema: Re: Ar naudot kaip zapaske kryptine padanga?
Autorius: Ignas
Data: 2017-08-11 10:08:55
gal ten svytas kokia ubage be jokiu abs'u gainiojo "ralio ruoze"
skirtingais ratais, tai ir vaira plesydavo is ranku. speju su visokiais
abs, vdc ar bbz dabar to nelabai jaustu. autostradoje stabdant
agresyviai tiesiog bus kazkiek ilgesnis kelias stabdymo, nei kad
geresnem padangom. jei balu ir smeliuku nera, tai rizika praktiskai
nesiskirs, nes gi kaip rasei ne "ralio ruozas" ir padangu galimybiu riba
buna oi kaip toli su protu vaziuojant...