Tema: Re: Kokie tinka padangu dydziai
Autorius: spakainas
Data: 2017-08-10 10:52:08
Nu tai idealiu atveju reiktų susimontuot abidvi ir pravažiuot. Bet tai
gal nx? Man kaip orientyro visai pakanka skaičiuko aprašyme, dar neteko
nusivilt. Gal ten kokį kinietį renkantis už pigiai su kosTminėm
charakteristikom galima į jas dėmesio ir visai nekreipt, bet normalus
brandas manau bent jau +- pataiko su skaičiukais. Kitaip ten juos gerai
pratrauktų.