Tema: Re: Greitis, tolerancija ir neviršijimas
Autorius: tst
Data: 2017-08-09 23:48:38
On 2017.08.07 17:59, cD-r0m wrote:

> Tai vat ir klausimas - kokia problema važiuot pastoviu greičiu, kodėl
> visad pilna vairuotojų, kurie lygiam kelį sugeba 85-105km/h ruože
> banguot? Net be kruizo tą greitį išlaikyt nėr sunku.

Kaip gyvenime taip ir kelyje - aš pvz nesuprantu net ir peškom kokiam
prekybcentryje, dviračiais/etc parke ir pan judėjimo randomu (arba ne
randomu, gal specialiai kad kitus už3,14sti bo sunkiai tikisi, kad taip
įmanoma netyčia nepastebėti jog trukdai). Toks savotiškas "game of life"
iš klasikinių programavimo užduočių ir dar prastos realizacijos kur
tiesiog betikslis bakterijų random'inis judėjimas.