Tema: Re: kasko klausimelis
Autorius: benamis
Data: 2017-08-08 14:35:57
Aisku, kad remontuos. Tarkim pries tai vaziavusi auto pakelia lentgali tau i
stikla. Jis visas sumaltas ir nieko per ji nematai. Keliones testi nebegali.
Tad kaip suprantu pagal isaiskinima:
a. Remontuoju stikla mano pasirinktame Vokietijos servise ir padengiu
skirtuma tarp mano pasirinkto Vokietijos ir Lietuvos oficialaus atstovo
ikainiu JEIGU draudikas pareikalaus
b. Transportuojam iki Lietuvos ir remontuojam sicia (nebus labai pigu
galutiniam variante)
c. Galbut draudikas turi partneri netoli ivykio vietos Vokietijoje ir
rekomenduoja remontuotis tenais (tuomet priemokos is mano puses nebus del
ikainiu skirtumu)

"Zhiniukas"  wrote in message news:omc5rn$im1$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO tau kasko automobilio neremontuos vietoje, o parveš automobilį
lietuvon, kur vietiniai auksarankai jį atkals už lietuviškas kainas :)