Tema: Re: Automatui praslydineja pavara
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-31 16:57:45
Tuometine drauge bande, su e28, mokinau vaziuot. Kazkas traskejo,kazkas raudonas istekejo is dezes, taip balute 20 cm skersmens, bet dapult nereikejo, ir atlaike dar labai daug ta deze ir atidaviau savartynan po 5 metu su nesugedusia deze

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/