Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-19 13:56:48
On 2017-07-19 13:34, Linas Petkevičius wrote:
> Kiek vaiku pervaziavai kol neturejai kameros?
>
> Beje - tu turbut net neisivaizduoji, kiek techniniu ivykiu pas
> draudikus: ziurejau i kamera, nepastebejau kas vyksta realiai

Jei ziuri ir nemato - tai ne kameros, o tarpines tarp vairo ir sedynes
problema. Jei vienu metu sugeba atlikti tik viena vieksma  - ziureti TIK
i kamera - velgi tai tarpines tarp vairo ir sedynes problema...

, tai cia
> truputi apsibraizem. Dar reiktu paziureti statistika - ar kartais
> nepadaugejo ivykiu del aklo (kad ir kaip netiktu siuo atveju)
> pasitikejimo tomis kameromis

Neisivaizduoju, kaip kamera gali NERODYTI !!!!  Skirtingai nuo
parktroniku. O jei NEMATE vairuotojas - tai jo problema, o ne kameros.
Veidrodyje butu lygiai taip pat nemates...

Kamera skiriasi is esmes nuo parktroniku tuo, kad rodo REALU vaizda, o
jau vairuotojo galvos darbas ji teisingai interpretuoti. Skirtingai nuo
parktroniku, kurie gali rodyti kliuti gali ir ne. Ir nieko cia jau
nepadarysi.

O padideti autoyvykiu del "aklo" pasitikejimo  (toks neegzistuoja is
principo, arba vairuotojas ziuri ir nemato, arba mato) negali. Padideti
autoyvykiu gali tik del nauju auto is principo prastesnio matomumo atgal
- paziurejo pro stikla - vis vien nieko nesimato, paziurejo i 3coliu
ekraniuko (ai, lyg ir nieko nematau, akiniai palikti namie) ir vaziuoja.
Tada gal ir parasys deklaracijoje, ziurejau i kamera ir nemaciau. Tik
draudikas kaip ir galetu paklausti, o KODEL nemate...

, su kuriomis kai kurie mano, kad niekada
> neatsitrenks. Kaip ir sakiau - tai tik pagalbininkai,

Taip, tai pagalbininkai. Tik vienas rodo tai, kas gale yra realiai, o
kitas gali rodyti, o gali ir ne :-)) Su vienu atsitrenksi tik tada, jei
ant peciu tuscia galva ir aklas kaip kurmis, su kitu - nes sistema
NESUVEIKS.

Audrius K.
  kaip navigacija. O