Tema: Re:Paburkit is kristolinio rutulio - bildukas
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-19 09:04:48
Nesustosi pakelej, tokie gedimai ilgai progresuoja, kol pasidaro akivaizdus. Ziureciau stabilizatoriu ir jo gumas, gal koks sailenblokas, sitie turi didele eiga, gali but ir variklio/pavaru dezes pagalve, net duslintuvas. Gale irgi bile kas gali but, nekalbant apie bagazine ar bardacioka :)
Vairo kolonele... Bet viskas pakaboje turetu dar kelis tukstancius km atlaikyti, netiketai genda elektra, davikliai kuriu mase ir guoliai, jei netikrinti niekada- ratu jei neorginalai, generatoriaus, dirzo itempeju, vairo stiprintuvo. Va situs pries kelione reik nuimt dirzelius ir prasukti ar neuzia. Tuo paciu ir dirzelius pasitikrint, jiems trukus daznai bedu pridaro- isuka po velenu, supartalina riebokslius, kas kelioneje labai brangu, nesutvarkius ir policija uz ekologija ir dar naujas dirzelis ar variklio dirzas tepaluotas nelaiko.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/