Tema: Re: Reikia nestandartiniu duru Vilniuje
Autorius: LB
Data: 2017-07-10 12:22:07
medinės man nepatinka.
problemos:
abejos durys trapecinės (viršaus ir apačios skirtumas 1-2 cm) :))))
tos kur neužsidaro, dar priedo išlinkę
kainuos man daugiau, negu per kambariodurys. Apie neatsakė i maila, kaip ir dar du kiti. Tai imu iš tų, kas sureagavo ir net šeštadienį atvažiavo į ofisą parodyti ką turi.
Laukiu spalvos, kol atveš.

bet ačiū už konsultaciją. Medines ir pats gal ryžčiaus pripjaut, bet medžio namie nebeliko niekur. Matyt mada praėjo... kažkada net sienas buvau iškalęs, ne tik grindis susidėjęs.