Tema: Re: Fuck Ford
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-06-30 16:57:46
2017-06-30 16:34, Dainiushas rašė:
> tai prie ko čia ford'as, visos genda. Džiaukis, kad ne anoj pusėj Lenkijos.
> Diagnostikos nedarei? Panašu į DPF'ą, bet niuansas - paprastai jo
> gedimai būna pasekmė kitų. Kokia rida?

O bbž kokia ten ta rida. Aš įtariu,. kad 300-350. Nors ant spidometro
tik 170.

tiesiog ten buvo daugiau tokių užpisančių gedimų, apie kuriuos kitų auto
savininkai nei girdėt nėra girdėję. Pvz. kapoto atidarymo trosas
užstringa kas porą metų. Arba nusitrina ir nutrunka troselis iki
rankinio fiksavimo mygtuko.

O ir tas DPF užsikimšimas dažniausiai būna dėl to, kad netinkama vieta
nuvestas kažkokia žarnelė praplyšta ir rezultate nebevyksta
regeneracija. Nu cia man servise forduode besispecializuojančiame taip
papasakojo.