Tema: Re: Replės - Knipex, Irwing, Vagner :) ?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-06-06 00:32:44
On 2017-06-05 13:46, Rimas wrote:

> Aš nieko nelyginu. Vagner su ":)" jei ką.
> Tik įrankių aš šiokių tokių turiu, man jų užtenka, vat ir galvoju, kad
> kaži ar verta pirkt knipex ir brangesnius,

Tai kad lygini. Pats tavo klausimas yra lyginimas. Lyginimas nelyginimu
dalyku: Knipex - profesionaliu irankiu gamintojas, o visi kiti tavo
isvardinti brandai - buitinio lygio piguva. Tiesiog lygini nelyginamus
dalykus. Nori kokybisko pro klases irankio - perki knipex. Nori buitinio
lygio - renkiesi is visokios shuduvos irwing (sio gamintojo sdsplus
grazto uzsiplake sdsplus jungties galas greziant pirma skyle, ko niekad
nebuvo nei su hameros, nei su bosch, nei su hilti graztais), vagner,
forte tools ir pan...

Audrius K.

  dėl papildomo komplektuko.