Tema: Re: hondos diagnostika vilniuje perkant
Autorius: booraz
Data: 2017-05-30 23:02:48
Nu man ir kazkaip keistai pasirode cia visi tie pertekliniai tikrinimai,
negi nera visiskai jokios serviso istorijos tiesiog? Juo labiau, kad
mazas auto, benzinas, tai tikrai nebus daug nuvaziavus ir rida atsukta
puse milijono. O kad koks 100kkm atsukta, tai nieko tokio. Honda
varikliai patvarus.

--
booraz