Tema: Re: aplinkos teršėjai
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-05-30 08:46:03
Px, reik maziau myzt i bata ir debilam nuolaidziaut. Man sodyboj uz 4
kiemu irgi ardytojas isiveise, viena karta uzsiundem aplinkos apsauga,
susimokejo baudas, prisizadejo veikla nutraukt. Po pusmecio uzsitvere
trimetrine aklina tvora kiema, pravaziuojant vartai praviri buvo -
ziuriu vel apardytu senu grabu pristatyta, tipo 'nieks nemato'.
Issiunciau nauja pranesima, gaus antra bauda, tikiuosi pakankamai
didele. Uzpisa dalbajobai, kuriems ok ant zoles ardyt auto, leist
tepalus ant zemes, mest visokia plastmases i konteinerius ir t.t.

Cia kaip diskusijoj apie lavonus kiemuose - sake be sansu, jei
savininkas bbd. Senamiestyje buvo sudeges busas, ne mano kieme, bet per
langus matesi tas degesis. Po 3 rastu istyse, su policijos pagalba.
Atsirado ir savininke, labai piso prota ir grasinosi mus skundais
uzpilt, nes gavo bauda uz ta lauza :) uztrukom 4 menesius.