Tema: Re: Vw benz+metan
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-05-29 12:41:01
tai aš klausiu, mes apie gamtines ar apie LPG?

LPG šildymui pylimas į baką kaip ir nelegalu, klausimas tik kas ir kaip
tą sukontroliuos. O jei apie tai, kad važiuodamas gamtinėmis dujomis
išduri valią ant akcizo - tai tada elektromobiliai irgi turi VMI
nepatikt. Nekalbu jau apie hibridus, kur gali pavažiuot ant savo
pasigamintos elektros :)