Tema: Re: Briuselis - karucio ir busto nuoma
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-30 11:43:42
Imesk savo rageli i privata - tingiu naudotis tarnybine padetim, kad tave
isgaudyt.

On 2017-05-27 22:44, 70005 wrote:

> Gal procedūros (etat de lieu)? Samdyti ekspertą galima, bet neprivaloma.

Taip, neprivaloma, bet kartais labai rekomenduojama, nes be jo
išsikraustant gali būti ganėtinai smagu ir tą ką sutaupysi jo nesamdęs,
su kaupu prarasi.

Tarp kitko, ekspertas apmokamas pusiau su būsto nuomotoju, todėl jie
kartais patys siūlo taip "sutaupyti". O nuomininkui taip taupyti
pasiteisina tik nuomojant visiškai naują būstą be vidaus apdailos defektų.

> Kitam būste turiu pavyzdinę nuomos sutartį, kuri nuomininkui gana palanki.
> Pirmadienį galėčiau pasidalint, jei aktualu.

Normalios ten tos tipinės sutartys ir gina panašiai vienodai abejų šalių
interesus, tik lietuvius, kaip taisyklė, šokiruoja jų terminai :)

> Chatelain? Pats nepažįstu, bet nieko blogo negirdėjau, tai gal ir nieko:)

Kitaip tariant, Ixelles. Nebrangus rajonas beveik centre, ribojasi su
mano minėtu Saint - Gilles. Aš jame gyventi nenorėčiau, bet tai skonio
ir finansų klausimas.

Situacija yra tokia, jog geriausia Briuselyje gyventi yra plius minus
rytų pusėje ir kuo toliau nuo centro, tuo ramiau, švariau, saugiau,
mažiau ar visai nėra nindzių ir atitinkamai aukštesnės nuomos kainos.

O kadangi ten po metų iš nuomojamos chatos be nuostolių nepabėgsi, tai
siūlau labai rimtai apsvarstyti pasirenkamą lokaciją...

Taip pat nuomojantis geruose rajonuose reiktų būti pasiruošus ir face
control praeiti. Net jei ir nežinosi, jog ji praeini. Todėl jei norėsi
apsigyventi kokiame nors pvz. Tervurene, į agentūrą važiuok pasipuošęs
kaip į teatrą.

Dėl agentūrų iškart pasakau, ten betvarkė ir daug sukčių. Jei dar
būdamas Lietuvoje prisirankiojai visokių variantų iš guglo topinėse
pozicijose siūlomų agentūrų, iškart gali mest visą tą makulatūrą į
šiukšlių kibirą, nes tik sugaiši laiką ir prisinervuosi. Nes tie sukčiai
vežios tave ne ten, kur tu išsirinkai, o kur JIEMS REIKIA tave nuvežti.

Be to, jų normalios agentūros dirba tik atskirose komunose. Nuomotojai
su jomis išskirtinių nuomos sutarčių nesudaro, todėl dažnas variantas,
kai tą patį NT nuomoja dvi tris agentūros, kurios dirba toje komunoje ir
būna, jog net spėja nuvežt ir aprodyti NT, o jei sakai "OK, jamu", tada
prasideda skambinėjimas ir gali paaiškėti, jog objektas jau išnuomotas.
Ir nebūtinai tą pačią dieną.

Ir svarbu nepamiršti, jog jiems APSIMOKA tave vežioti "nemokamai" po
JIEMS, o ne TAU reikalingus objektus, o tavo rodomus atsispausdintus iš
interneto jie sakys, jog "jau viskas, nebebėra, pavėlavot, bet yra tas
ir anas ir irgi tuoj neliks, nuomokite skubiai!" :) Todėl su sukčiais
nesusidėkite iš viso, o jei jau užsirauni, tada LABAI LABAI aiškiai
pasakai ko nori ir perspėji, jog tikiesi, jog parodys tik tai, ko tau
reikia, ir jei bus visai nepanašu, eisi pas kitą agentūrą.

p.s. net rimta agentūra, turinti "tavo svajonių būstą" ir aiškiai
supratusi ko tau reikia, vis tiek neatsispirs pagundai parodyti tau bent
1-2 kitus objektus, o tik paskui nuveš į tikslą :) Nes jie įsipareigoja
nuomotojui vesti klientus bent N kartų per mėnesį, todėl kiekvieną realų
klientą būtinai nuveda klystkeliais bent kelis kartus :)

Dvi agentūros, kurios daug šūdo nemalė ir išnuomojo būtent tai, ko mums
realiai reikėjo:

http://www.home-consult.be/en/

http://www.thebridge.be/en