Tema: Re: CO kiekis ir katalizas
Autorius: Vaikis
Data: 2017-05-22 09:24:00
vedarinis <vedarai@kaip.gerai> Wrote in message:
> Siandien buvau pas tuos, kas chipavo, tai pleses maikes, kad
>  chipavimas niekuo detas ir visa esme katalizo nebuvime. Tik
>  turbut 3/4 Lt autoparko be katalizu vaziuoja ir TA kazkaip
>  praeina. As originalu downpaipa turiu, tik ten biski hemorojaus
>  yra ji keitaliot.

> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

Baigiam fantazuoti, be katalizo nepraeis, nepriklausomai cipuota
 ar ne. Pas mane accordas 2006  2.4 su flashintu kompu ir be
 katalizo, ant laisvu viskas gerai, kai tikrina prie didesni? nei
 2000 RPM jau truput? tr?ksta iki normos. Dedam kataliza nieko
 nekei?iam ir viskas prasieina.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/