Tema: Re: Passat b7 2010-2013
Autorius: tranzoo
Data: 2017-05-19 17:17:42
nepasdylerius tai tik tokie egzemplioriai, kur po 5 metu pilna vandens
bagazine. exkliuzyvai - virinti is degusio ir skendusio... nu buna ir
stebuklu... bet aj jau per didelis jais tiket...

o navigacijos eina lauk ir prie maximu. vat tokios laisvo elgesio jos.

bettai pataisoma  - susideda knopkes kitokios rns 510 atveju, nes rcd 510
nejama. o rns 310 - reik mest lauk is principo. sudas ji.