Tema: Re: Volvo s80 2007 vs Vw golf 6 2011
Autorius: 中国百强
Data: 2017-05-12 13:33:19
tai visos abi gereusios tripekos jau pas jį ;)

"DK"  wrote in message news:of40in$6d6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai dar reikia Audriaus, kad atrinkinėtu tribecas, kurios ant
gravitacinių pagalvių skraido, nes va vakar buvau pas subaristus kevalo
savo remontuot, o ten kieme dvi tribecos stovėjo :(
(Nu ok, ok, nežinau ar tikrai dėl važiuoklės problemų jos ten buvo, bet
kaip sako klasikas - "O kas galėtų paneigti?")