Tema: Re: juoda vs balta vs saule
Autorius: reples
Data: 2017-05-12 15:48:23
Uzpernai, kazkuria vasaros diena, kuri "muse" karscio rekordus, del idomumo pamatavau su termometru savo ir kaimyno garazo duru temperatura. Mano - sviesiai pilkos 58°C vs kaimyno tamsiai rudos 71°C.
Manau, nereikia nieko aiskinti, paimat termometra ir pamatuojat aikstelej visu masinu temp. O kad nuo metalo viduj temperatura irgi atitinkamai pakyla, tai turetu buti aisku.

P.S.
Su termovizorium gal aiskiau
https://www.youtube.com/watch?v=ZS95SPm4f2I