Tema: Re: OT REQ: Placiaformatis ploteris/spausdintuvas
Autorius: tranzoo
Data: 2017-05-02 15:36:13
tai klausimas, kiek tau svarbus tikslumas to konturo.

paisyt su ruloniniu - nu nx. jie tinkami tik vienam - plevelems ispjaustyt.

toliau yra ruloniniai spausdintuvai. jie tikslesni, nes nedrocina
popieriaus.

as kaip tik neseniai turejau pokalbi su tekstilininkais. tai jei audinys
neaustinis - problemu kruvos kalnu.