Tema: Re: VW navi atnaujinimas. Kaip?
Autorius: benamis
Data: 2017-05-02 09:46:17
Na turbut priklausomai nuo gamintojo, bet pvz mazdos navi paziurejus - fbl
failai ir katalogu struktura labai panasi i tokia, kuria naudoja iGO.
Virseli matyt mazda pagamino, bet vedimo algoritmai, POI, zemelapiai etc bus
nupirkta is iGO.

"Kurmis"  wrote in message news:oe05dp$vra$1@trimpas.omnitel.net...

+
man patiko pazystamo issireiskimas apie auto gamyklines navigacijas:
augamontojai visi daro navigacijas kiekvienas pagal save. jokios tvarkos,
jokios naudos. nes veikia kreivai ir geriausiu atveju gali pasiziureti kur
esi. naviguoti tokia navi sistema tragedija.
geriau jau telefonu ar prisoskiuota navigacija naudotis.
Kurmis