Tema: Re: R16 vs R17
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-26 08:32:52
On 2017-04-26 08:10, Sail wrote:
> Drastiskai keiciasi, bent jau mano pojuciams.

Tik ne taip, kaip ponas pasakojate...

Jei lyginsim identiskas padangas (to paties sono aukcio, tai yra pvz
225/65R15 su 225/65R18 ), tai vaziavimas tikrai bus komfortiskesnis su
R18, ir cia net nera ka diskutuoti (grubiai: esant mazai duobei, r15
padanga i ja  visada ikris daugiau, negu r18, del didesnio r18 rato).
Tik tiek, kad ant to paties auto situ padangu neuzdesi :-))

O jei ratlankio skrersmuo didinamas mazinant padangos sono auksti - tada
gausi geresni valdomuma ir kietesni vaziavima. Ir kitaip buti negali -
kuo zemesnis padangos sonas - nuo maziau auto "plaukioja" ir tuo
prasciau amortizuota kelio nelygimus :-)))

Audrius K.